Skip navigation

röportaj güzel de, yazı karakterleri o kadar küçük ki okunmuyor… güya wordpress bu hemingway temasını yazarlar için yapmış, okunmak istemeyen yazarlar için yapmış belli ki… her neyse, underground poetix elemanları isteseler bu küçük yazı karakteri sorununa bir çözüm bulurlar aslında ama nedense onlar da bu konuda hiçbir şey yapmıyor… dostça bir uyarı ve öneri olarak alınsın lütfen bu, “dost acı söyler,” lâfı hatırlansın… sevgiyle…

Lawrence Ferlinghetti (1969) 1969 Baharı: Jack Shoemaker’la birlikte Ferlinghetti’nin San Francisco’nun Potrero Hill bölgesindeki evine gittik. Sanat ve kitaplarla dolu, sıcak bir tarzda döşenmiş ve rahat bir ev. Bir süre oturma odasında sohbet edip şarap yudumlayarak oturduk. Sonra Lawrence bizi çatı katındaki ofisine götürdü. Pencereleri şehre bakıyordu. Cana yakın ve şakacı bir adamdı; bazen bizi oyuna getirdiğini düşünüyordum, buz mavisi gözl … Read More

via Underground Poetix

One Comment

  1. bir ara ferlinghetti şiirlerine chagall ve bruegel resimleri yakıştırırdım. bir şiir seçerdim, sonra bir tablo, tanıştırırdım. karşılarına geçer zevkle seyrederdim. oyun gibi bir şeydi. vazgeçtim sonra…

    beatistlerin en sağlam adamıdır bence.


Leave a Reply

